W świecie, w którym każdy gest ma znaczenie, marka MPM wychodzi naprzeciw nie tylko potrzebom miłośników zwierząt, ale także tym, którzy jeszcze nie znaleźli swojego domu.
Czytaj więcej...
Marka Zelmer uruchomiła swoją nową oficjalną stronę internetową – zelmer.pl, prezentującą zupełnie odświeżoną szatę graficzną oraz uproszczony, bardziej intuicyjny układ treści.
Czytaj więcej...
2 kwietnia obchodzono w Polsce i na świecie Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Grupa Amica, angażująca się w rozmaite działania CSR, tym razem zwróciła szczególną uwagę na potrzebę wsparcia i akceptacji osób w spektrum autyzmu i ich najbliższych.
Czytaj więcej...
Zakończyła się jedna z najbardziej wymagających i inspirujących wypraw w historii polskiego podróżnictwa. Mateusz Waligóra, eksplorator i specjalista od samotnych ekspedycji w najbardziej ekstremalnych warunkach, przemierzył samotnie zimową pustynię Gobi.
Czytaj więcej...
W marcu br. obyła się uroczysta gala podsumowująca kolejną edycję ogólnopolskiego projektu ekologicznego przeznaczonego dla polskich wsi. Wydarzenie zorganizowane zostało przez Asekol PL Organizację Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego SA we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Sołtysów.
Czytaj więcej...
Targi Ambiente 2025 wyznaczyły trendy we wzornictwie: komfortowy „Deep”, ekologiczny „Real” oraz optymistyczny „Ease”, prezentując nowości i młodych designerów z ponad 90 krajów świata.
Czytaj więcej...
CBOS po raz kolejny przeprowadziło badania nastrojów konsumenckich. Jakie są oczekiwania inflacyjne i dochodowe Polaków? Jak zmieniło się postrzeganie rynku, zasobności i gotowości na wydatki?
Czytaj więcej...
Największy polski producent AGD ma za sobą relatywnie dobry czwarty kwartał 2024 roku, dzięki czemu szacunkowy roczny zysk brutto wzrósł o 22 proc. rok do roku, a wynik EBITDA istotnie zmniejszył skalę ujemnej dynamiki, prezentowanej narastająco po trzech kwartałach. Amica wciąż odczuwa słabość popytu konsumpcyjnego w Europie przy utrzymywaniu się wysokiej bazy kosztowej dla firm przemysłowych, choć jednocześnie realizacja strategii „Back to Profitability” przynosi pozytywne rezultaty.
Czytaj więcej...
W styczniowym wydaniu ETM Testmagazin ekspres automatyczny JURA J10 uzyskał wyjątkową ocenę 97,7 proc. oraz notę „bardzo dobry”, co czyni go najlepiej ocenionym ekspresem w historii testów magazynu.
Czytaj więcej...
EFL wprowadził Barometr AI – nowy indeks mierzący poziom wdrażania rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w sektorze MŚP. Pierwszy odczyt na pierwsze półrocze 2025 r. wyniósł 66,8 pkt., co oznacza bardzo dobre warunki do rozwoju AI w firmach.
Czytaj więcej...
Polska odnotowała imponujący wzrost produktywności na poziomie 9,6 proc. w latach 2019 – 2024, co jest wynikiem lepszym niż w Stanach Zjednoczonych (7,3 proc.) i znacznie przewyższa osiągnięcia Europy Zachodniej – wynika z analiz EY.
Czytaj więcej...
Dostępny w ofercie marki Stadler Form osuszacz powietrza Lukas został doceniony za wyjątkowy design i funkcjonalność.
Czytaj więcej...© 2025 InfoMarket