AMICA

Letnie orzeźwienie z rodzimym akcentem – Amica i Bracia Sadownicy łączą siły

Letnie orzeźwienie z rodzimym akcentem – Amica i Bracia Sadownicy łączą siły

W świecie coraz bardziej świadomych konsumentów, współpraca marek oparta na wspólnych wartościach staje się czymś więcej niż tylko marketingowym ruchem. Przykładem takiego partnerstwa jest letnia inicjatywa dwóch znanych polskich marek – producenta sprzętu AGD Amica i Braci Sadowników, twórców naturalnych napojów. Wspólny projekt „Zapakuj więcej Musssującego orzeźwienia” ruszył 1 lipca i potrwa do końca września 2025 roku.

Kampania zachęca klientów do sięgnięcia po wybrane modele chłodziarek marki Amica o szerokości 60 cm. Osoby, które zdecydują się na zakup i podzielą się opinią, na stronie producenta lub w sklepie internetowym, otrzymają zestaw musujących napojów od Braci Sadowników. Akcja ma charakter promocyjny, lecz jej formuła wykracza poza zwykły mechanizm „kup i odbierz”. Szczegółowe informacje, w tym pełna lista modeli objętych promocją oraz regulamin, dostępne są na stronie: www.amica.pl/musujaceorzezwienie.
To jednak dopiero początek letniego sojuszu marek. W lipcu i sierpniu Amica wystąpi jako partner śniadań plenerowych organizowanych przez Braci Sadowników w Warszawie. Wydarzenia zaplanowano w trzech dzielnicach: Żoliborzu, Mokotowie i Wawrze.
Lokalizacje i godziny spotkań prezentują się następująco:
    • Żoliborz
– Aleja Wojska Polskiego 1, godz. 9:00–16:00
    • Mokotów – Skwer im. Grupy AK „Granat”, godz. 10:00–17:00
    • Wawer – ul. Węglarska 41A, godz. 10:00–17:00
Terminy wydarzeń śniadaniowych:
    • 19–20 lipca – Żoliborz (sobota), Mokotów (niedziela)
    • 26–27 lipca – Żoliborz (sobota), Mokotów (niedziela)
    • 9–10 sierpnia – Żoliborz (sobota), Wawer (niedziela)
    • 23–24 sierpnia – Żoliborz (sobota), Mokotów (niedziela)
Organizatorzy zapraszają nie tylko mieszkańców stolicy. Wydarzenia mają charakter otwarty. To propozycja dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć letni dzień od świeżego śniadania na trawie, spróbować naturalnych, musujących napojów i skorzystać z relaksu w przestrzeni stworzonej przez dwie bliskie polskim odbiorcom marki.
Chcieliśmy, by ta akcja była bardziej związana z codziennym życiem niż z reklamowym przekazem. Z Bracią Sadownikami zapraszamy do prawdziwego spotkania z marką – w kuchni, podczas zakupów czy przy wspólnym stole w parku. To sposób na obecność Amiki tam, gdzie ludzie naprawdę żyją i spędzają czas – podkreśla Katarzyna Cięciera-Czarnolewska, starsza menedżerka ds. produktu i ceny w firmie Amica.
Letnia inicjatywa Amiki i Braci Sadowników wpisuje się w trend współdziałania marek o wspólnych wartościach, takich jak lokalność, naturalność, funkcjonalność i codzienna wygoda. To przykład, jak różne branże mogą połączyć siły, by razem zaoferować coś więcej niż tylko produkt, np. doświadczenie.

Letnie orzeźwienie z rodzimym akcentem – Amica i Bracia Sadownicy łączą siły-2
2025-07-23
x

Kontakt z redakcją

© 2025 InfoMarket