KRYSIAK

Nowe oblicze marki

Firma Krysiak Sp. z o.o. rozpoczęła wdrażanie nowej strategii i kierunku działań komunikacyjnych, podkreślając obraz profesjonalnej i skutecznej marki, która w centrum swoich działań stawia jednak na budowanie relacji z bliskimi.

Firma od 28 lat oferuje sprzęt do pielęgnacji ogrodu oraz utrzymania porządku w otoczeniu domu. W ramach rebrandingu do jej wizerunku dodany został mocny przekaz emocjonalny – profesjonalizm, wydajność i efektywność produktów wyrażana jest przez skuteczne ułatwienie klientom pracy w ogrodzie, dzięki czemu mają większą szansę na oddanie się swojemu hobby lub pielęgnowanie relacji z rodziną i przyjaciółmi.

– Wierzymy, że ogród to coś więcej niż tylko miejsce przy domu. To jego przedłużenie, gdzie szukamy wytchnienia, spełniamy się w naszym hobby, ale przede wszystkim budujemy i pielęgnujemy relacje – mówi Artur Krysiak, członek zarządu Krysiak sp. z o.o. – Nie bez powodu przyjęliśmy więc nowe hasło „Skuteczny w ogrodzie” – naszym zadaniem jest bowiem dostarczenie skutecznych rozwiązań, dzięki którym ogród będzie kojarzył się z przyjemnym spędzaniem czasu i radością bliskich, nie tylko z miejscem ciężkiej pracy – dodaje członek zarządu Krysiak sp. z o.o.

Proces odświeżenia wizerunku marki Krysiak dotyczył każdego z obszarów działalności organizacji. Zmiany wizualne objęły do tej pory nowy logotyp, w którym połączona została dotychczasowa czerń z nowoczesnym designem i barwami zieleni.

Nowa strategia komunikacji marki w centrum stawia relacje budowane między ludźmi. Hasło „Skuteczny w ogrodzie”, podkreślając zalety korzystania ze sprzętu firmy, oddaje ideę postrzegania zadbanego ogrodu jako odpowiedniego miejsca do dbania o najważniejsze wartości.

Nowe oblicze marki
2018-09-26
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket